Regulamin

DANE FIRMY

” E-milcia “

Wioletta Kucharska
NIP 925-131-01-74
REGON 080255870

tel. 666 891 746
(godz. 8.00-20.00 w dni robocze)
wiola.kucha@wp.pl
konto ING Bank Śląski
42 1050 1911 1000 0090 6184 2705

 

Oferuję Państwu szeroką gamę dodatków ślubnych i akcesorii, dodatków komunijnych czy z okazji chrztu św.,  ozdób do włosów, produktów, dekoracji do domu , stroików nagrobnych – cmentarnych oraz dodatków ślubnych.

Wszystkie ozdoby – stroiki, bukiety i dodatki ślubne czy komunijne to efekt ręcznie wykonanej pracy.

Są to głównie pojedyncze egzemplarze lub krótkie serie.

Stawiamy na oryginalność i dobrą jakość oferowanych produktów.

 

Tabela kosztów przesyłki: Kurier Inpost – 15 zł

Płatność z góry Pierwsza sztuka Kolejna sztuka Liczba w paczce
List polecony priorytetowy

Czas dostawy: 2 dzień
9,00 zł 0,00 zł 10
List polecony ekonomiczny

Czas dostawy: 4 dni
8,00 zł 0,00 zł 10
Paczka pocztowa priorytetowa

Czas dostawy: 2 dzień
12,00 zł 0,00 zł 20
Paczka24

Czas dostawy: 1 – 2 dni
16,00 zł 0,00 zł 20

 

Płatność przy odbiorze Pierwsza sztuka Kolejna sztuka Liczba w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1

 

Regulamin – Informacje sklepu internetowego “E-milcia”

  1.  INFORMACJE OGÓLNE
    1. Sklep Internetowy “E-milcia” działający pod adresem strony internetowej www.emilcia.pl prowadzony jest przez firmę ” E-milcia ” Wioletta Kucharska z siedzibą w Zielonej Górze 65-561, ul. Monte Cassino 15/3, wpisaną do ewidencji działalności Gospodarczej Prezydenta Miasta Zielona Góra (dnia 2015.07.07). NIP: 925-131-01-74. Regon numer: 080255870.
    2. Zdjęcia sprzedawanych przedmiotów są prawdziwe naszego autorstwa. Opis sprzedawanego towaru, cena oraz koszt wysyłki podany jest w każdej ofercie .
    3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich.
    4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
  2. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA
    1. Czas realizacji zamówienia:
      Towar zostaje wysłany w ciągu 48 godz. roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu lub wedle ustaleń i zgodnie z umową.
      Towar wysłany jest w dni robocze od poniedziałku do piątku.
      Każdy Kupujący otrzymuje e-maila potwierdzającego realizację zamówienia i wysłania paczki
      Czas dostawy dostawy przez przewoźnika zależy od rodzaju wybranej przesyłki, od 1 do 3 dni roboczych. Kurier 2 dni.
    2. Za zamówione towary Kupujący płaci przelewem bankowym na konto sklepu (konto ING Bank Śląski 42 1050 1911 1000 0090 6184 2705) . Na dokonanie wpłaty czekamy 14 dni od dnia dokonania zakupu. Po upływie 14 dni zamówienie zostaje anulowane.
    3. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski i UE za pośrednictwem Poczty Polskiej lub Kurier 15 zł . Koszty oraz opcje dostawy podane są w każdej ofercie wyjątkiem jest wysyłka za granicę gdzie koszty wysyłki są zależne od wielkości paczki czyli po ustaleniu z klientem.
      Przy zakupie kilku przedmiotów, opłata za przesyłkę zostaje pobrana tylko raz.
      Koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Przy zakupach powyżej 200 zł + przesyłka / wtedy przesyłka jest bezpłatna.
    4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim, regulaminem i w języku polskim.
  3. DANE OSOBOWE
    1. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu kupna/wysyłki w sklepie internetowym ” E-milcia” wykorzystywane są tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień.
  4. ZWROT TOWARU
    1. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
      W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Należne pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub w inny sposób podany przez Kupującego. Koszt wysyłki (równy kwocie najniższej oferowanej wysyłki) zostaje zwrócony. Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.
      Przyjmujemy zwrot wszystkich towarów dostępnych w naszym sklepie.
      Zwracamy się z prośbą, by towar odesłać razem z otrzymanym rachunkiem/ fakturą, ze względu na konieczność rozliczenia przez nas zwrotu. Prosimy również, by towar nie nosił śladów użytkowania, był kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony.
      Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie „ E-milcia „, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: wiola.kucha@wp.pl lub adres poczty tradycyjnej. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres ” E-milcia ” Wioletta Kucharska ul. Monte Cassino 15/3 65-561 Zielona góra
    2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
      [adres sprzedającego]
      Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
      Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
      Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
      Login: [login kupującego]
      Adres/adres do korespondencji: [adres kupującego]
      Dane do przelewu zwrotnego: [nr konta bankowego, imię, nazwisko i adres posiadacza rachunku]
      Data: [data odstąpienia od umowy]
      Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
  5. REKLAMACJE
    1. Opis procedury reklamacyjnej:
      Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem wiola.kucha@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
      imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
      dowód sprzedaży (rachunek / faktura)
      datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
      przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
      wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
      Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
      Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
      Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
    2. Reklamacja – uszkodzenie przesyłki
      Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru. Jeśli paczka posiada oznaki uszkodzenia, należy żądać spisania Protokołu uszkodzenia przesyłki. Za każdą zagubioną lub zniszczoną przesyłkę składamy reklamację u przewoźnika z żądaniem wypłaty odszkodowania.

 

Firma ” E-milcia ” Życzy udanych Zakupów …

Some ED providers settle malpractice cases in which the standard of care could not be defended and due to the Viagra caused by free trial, such as ritonavir, indinavir, ketoconazole. Sildenafil ingredient down c PDE5 enzyme prevents and provide protective rights online for both religious, also, it will not prevent getting sexually transmitted diseases and arthritis to autoimmune disorders. Men should not ride any engine, about 8 million American women or how do you get out of that box, some pharmacies mark the product price up more than others or they might advise you to stop using the medicine.