Regulamin

DANE FIRMY

” E-milcia „

Wioletta Kucharska
NIP 925-131-01-74
REGON 080255870

tel. 666 891 746
(godz. 8.00-20.00 w dni robocze)
wiola.kucha@wp.pl
konto ING Bank Śląski
42 1050 1911 1000 0090 6184 2705

 

Oferuję Państwu szeroką gamę ozdób do włosów, produktów, dekoracji do domu , stroików nagrobnych – cmentarnych oraz dodatków ślubnych.

Wszystkie ozdoby – stroiki to efekt ręczne wykonanej pracy.

Są to głównie pojedyncze egzemplarze lub krótkie serie.

Stawiamy na oryginalność i dobrą jakość oferowanych produktów.

 

Tabela kosztów przesyłki:

Płatność z góry Pierwsza sztuka Kolejna sztuka Liczba w paczce
List polecony priorytetowy

Czas dostawy: 2 dzień
9,00 zł 0,00 zł 10
List polecony ekonomiczny

Czas dostawy: 4 dni
8,00 zł 0,00 zł 10
Paczka pocztowa priorytetowa

Czas dostawy: 2 dzień
12,00 zł 0,00 zł 20
Paczka24

Czas dostawy: 1 – 2 dni
16,00 zł 0,00 zł 20

 

Płatność przy odbiorze Pierwsza sztuka Kolejna sztuka Liczba w paczce
Odbiór osobisty 0,00 zł 0,00 zł 1

 

Regulamin – Informacje sklepu internetowego „E-milcia”

  1.  INFORMACJE OGÓLNE
    1. Sklep Internetowy „E-milcia” działający pod adresem strony internetowej www.emilcia.pl prowadzony jest przez firmę ” E-milcia ” Wioletta Kucharska z siedzibą w Zielonej Górze 65-561, ul. Monte Cassino 15/3, wpisaną do ewidencji działalności Gospodarczej Prezydenta Miasta Zielona Góra (dnia 2015.07.07). NIP: 925-131-01-74. Regon numer: 080255870.
    2. Zdjęcia sprzedawanych przedmiotów są prawdziwe naszego autorstwa. Opis sprzedawanego towaru, cena oraz koszt wysyłki podany jest w każdej ofercie .
    3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich.
    4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.
  2. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA
    1. Czas realizacji zamówienia:
      Towar zostaje wysłany w ciągu 48 godz. roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu
      Towar wysłany jest w dni robocze od poniedziałku do piątku.
      Każdy Kupujący otrzymuje e-maila potwierdzającego realizację zamówienia i wysłania paczki
      Czas dostawy dostawy przez przewoźnika zależy od rodzaju wybranej przesyłki, od 1 do 3 dni roboczych.
    2. Za zamówione towary Kupujący płaci przelewem bankowym na konto sklepu (konto ING Bank Śląski 42 1050 1911 1000 0090 6184 2705) . Na dokonanie wpłaty czekamy 14 dni od dnia dokonania zakupu. Po upływie 14 dni zamówienie zostaje anulowane.
    3. Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski i UE za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszty oraz opcje dostawy podane są w każdej ofercie wyjątkiem jest wysyłka za granicę gdzie koszty wysyłki są zależne od wielkości paczki czyli po ustaleniu z klientem.
      Przy zakupie kilku przedmiotów, opłata za przesyłkę zostaje pobrana tylko raz.
      Koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Przy zakupach powyżej 70 zł + przesyłka / wtedy przesyłka jest bezpłatna.
      Przewidziany jest mały prezencik – gratisek przy zakupie na kwotę 20 zł + przesyłka
    4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim, regulaminem i w języku polskim.
  3. DANE OSOBOWE
    1. Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu kupna/wysyłki w sklepie internetowym ” E-milcia” wykorzystywane są tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień.
  4. ZWROT TOWARU
    1. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
      W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Należne pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub w inny sposób podany przez Kupującego. Koszt wysyłki (równy kwocie najniższej oferowanej wysyłki) zostaje zwrócony. Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.
      Przyjmujemy zwrot wszystkich towarów dostępnych w naszym sklepie.
      Zwracamy się z prośbą, by towar odesłać razem z otrzymanym rachunkiem/ fakturą, ze względu na konieczność rozliczenia przez nas zwrotu. Prosimy również, by towar nie nosił śladów użytkowania, był kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony.
      Aby odstąpić od umowy zawartej w sklepie „ E-milcia „, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: wiola.kucha@wp.pl lub adres poczty tradycyjnej. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres ” E-milcia ” Wioletta Kucharska ul. Monte Cassino 15/3 65-561 Zielona góra
    2. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):
      [adres sprzedającego]
      Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
      Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
      Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
      Login: [login kupującego]
      Adres/adres do korespondencji: [adres kupującego]
      Dane do przelewu zwrotnego: [nr konta bankowego, imię, nazwisko i adres posiadacza rachunku]
      Data: [data odstąpienia od umowy]
      Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
  5. REKLAMACJE
    1. Opis procedury reklamacyjnej:
      Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem wiola.kucha@wp.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:
      imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
      dowód sprzedaży (rachunek / faktura)
      datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
      przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
      wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
      Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
      Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
      Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
    2. Reklamacja – uszkodzenie przesyłki
      Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru. Jeśli paczka posiada oznaki uszkodzenia, należy żądać spisania Protokołu uszkodzenia przesyłki. Za każdą zagubioną lub zniszczoną przesyłkę składamy reklamację u przewoźnika z żądaniem wypłaty odszkodowania.

 

Firma ” E-milcia ” Życzy udanych Zakupów …

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Otrzymasz od nas porady i najnowsze promocje.

free newsletter templates powered by FreshMail
 

free newsletter templates powered by FreshMail