O mnie

Witam Serdecznie 🙂

Bardzo Dziękuję za Odwiedziny i Zakupy.

Paczki wysyłamy na Poczcie Polskiej … 🙂 od Poniedziałku do Piątku … 🙂 ….

Zapraszam na Moją Firmową Stronę na Faccebooku

https://www.facebook.com/emilcia11?ref=hl

Pozdrawiam Serdecznie i Zapraszam Ponownie 🙂 Wiola

DANE DO PRZELEWU :

” E-milcia ”
Wioletta Kucharska
ul. Monte Cassino 15/3 65-561 Zielona Góra

Bank: ING SA nr konta:
42 1050 1911 1000 0090 6184 2705

 

Regulamin 🙂

 

 

DANE FIRMY
  ” E-milcia „
  Wioletta Kucharska
NIP 925-131-01-74
REGON 080255870

tel. 666 891 746
(godz. 8.00-20.00 w dni robocze)
wiola.kucha@wp.pl
konto ING Bank Śląski
42 1050 1911 1000 0090 6184 2705
 

Oferuję Państwu szeroką gamę ozdób do włosów, produktów

dodatków ślubnych. Dekoracje do domu i nagrobne.

Wszystkie ozdoby to efekt ręczne wykonanej pracy.

Są to głównie pojedyncze egzemplarze lub krótkie serie.

Stawiamy na oryginalność i dobrą jakość oferowanych produktów.

  

Regulamin – Informacje sklepu internetowego „E-milcia” 


1. INFORMACJE OGÓLNE

1.1   Sklep Internetowy „E-milcia” działający pod adresem serwisu aukcyjnego www.allegro.pl, prowadzony jest przez firmę ” E-milcia ” Wioletta Kucharska z siedzibą w Zielonej Górze 65-561, ul. Monte Cassino 15/3, wpisaną do ewidencji działalności Gospodarczej Prezydenta Miasta Zielona Góra (dnia 2015.07.07). NIP: 925-131-01-74. Regon numer: 080255870.

 

1.2.  Zdjęcia sprzedawanych przedmiotów są prawdziwe. Opis sprzedawanego towaru, cena oraz koszt wysyłki podany jest w każdej ofercie/aukcji.

1.3. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich.

1.4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

2. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA

2.1.  Czas realizacji zamówienia:
Towar zostaje wysłany w ciągu 48 godz. roboczych  od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu.

Towar wysłany jest w dni robocze od poniedziałku do piątku.

Każdy Kupujący otrzymuje e-maila potwierdzającego realizację zamówienia i wysłania paczki

Czas dostawy dostawy przez przewoźnika zależy od rodzaju wybranej przesyłki  1- 2 dni roboczych. 

 

2.2.   Za zamówione towary Kupujący płaci przelewem bankowym na konto sklepu (konto ING Bank Śląski 42 1050 1911 1000 0090 6184 2705 lub poprzez płatności PayPal Na dokonanie wpłaty czekamy 14 dni od dnia dokonania zakupu. Po upływie 14 dni zamówienie zostaje anulowane.

2.3.   Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. Koszty oraz opcje dostawy podane są w każdej aukcji.

Przy zakupie kilku przedmiotów, opłata za przesyłkę zostaje pobrana tylko raz.

Koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Przy zakupach powyżej 150 zł – przesyłka jest bezpłatna.

2.4.   Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim, regulaminem Allegro i w języku polskim.

3.   DANE OSOBOWE

Informujemy, że dane osobowe podane na formularzu kupna/wysyłki w sklepie internetowym ” E-milcia” wykorzystywane są tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień.


4.   ZWROT TOWARU

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Należne pieniądze zostaną zwrócone przelewem bankowym na konto wskazane przez Kupującego lub w inny sposób podany przez Kupującego. Koszt wysyłki (równy kwocie najniższej oferowanej wysyłki) zostaje zwrócony. Koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.

Przyjmujemy zwrot wszystkich towarów dostępnych w naszym sklepie.

 Zwracamy się z prośbą, by towar odesłać razem z otrzymanym rachunkiem/ fakturą, ze względu na konieczność rozliczenia przez nas zwrotu. Prosimy również, by towar nie nosił śladów użytkowania, był kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. 


Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: wiola.kucha@wp.pl lub adres poczty tradycyjnej. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy, podanego poniżej. Przesyłkę należy nadać na adres ” E-milcia ” Wioletta Kucharska ul. Monte Cassino 15/3 65-561 Zielona góra

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy):

[adres sprzedającego]
Ja [imię, nazwisko kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro [numery] .
Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] .
Imię i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego]
Login Allegro: [login kupującego]
Adres/adres do korespondencji: [adres kupującego]

Dane do przelewu zwrotnego: [nr konta bankowego, imię, nazwisko i adres posiadacza rachunku]
Data: [data odstąpienia od umowy]
Podpis: [tylko jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]

5.   REKLAMACJE

5.1. Opis procedury reklamacyjnej:

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem wiola.kucha@wp.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Reklamacja powinna zawierać co najmniej:

imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

dowód sprzedaży (rachunek / faktura)

datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

5.2. REKLAMACJA – USZKODZENIE PRZESYŁKI

Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki podczas odbioru. Jeśli paczka posiada oznaki uszkodzenia, należy żądać spisania Protokołu uszkodzenia przesyłki. Za każdą zagubioną lub zniszczoną przesyłkę składamy reklamację u przewoźnika z żądaniem wypłaty odszkodowania.

Firma ” E-milcia ” Życzy udanych Zakupów …

ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA

Otrzymasz od nas porady i najnowsze promocje.

free newsletter templates powered by FreshMail
 

free newsletter templates powered by FreshMail